پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228557
تعميم اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبيا (ص) به ساير استان‌ها با هدف محروميت‌زدايي
تاریخ انتشار : 1396/06/01 17:10:59
نمایش : 1714
مسئول قرارگاه پيشرفت و آباداني قرارگاه خاتم‌الانبيا (ص) با اشاره به تاکيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر رفع محروميت در همه استان‌ها يادآور شد: از همين رو اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبيا به ساير استان‌ها نيز تعميم داده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ رجبي مسئول قرارگاه پيشرفت و آباداني قرارگاه خاتم الانبيا (ص) در نشست با استاندار چهارمحال و بختياري، با اشاره به اينکه پروژه‌هاي اجرا شده از سوي اين قرارگاه تنها براي مردم بوده است اظهار کرد: ازجمله برنامه‌هاي مهم قرارگاه خاتم‌الانبيا در بحث محروميت‌زدايي رفع محروميت از ۹ استان مرزي کشور است و اقدامان خوبي براي تحقق هدف محروميت‌زدايي صورت گرفته است.

وي با اشاره به تاکيدات رهبر معظم انقلاب اسلامي مبني بر رفع محروميت در همه استان‌ها يادآور شد: از همين رو اقدامات قرارگاه خاتم‌الانبيا (ص) به ساير استان‌ها نيز تعميم داده شد.

رجبي به بازسازي ۲۵ روستا در کردستان و برخي از روستاها در کرمان و ساير استان‌ها توسط اين قرارگاه خاطرنشان کرد: در بحث پروژه‌هاي اجرا شده بحث ظرفيت‌هاي بومي مطرح بوده و بسياري از مردم از پروژه‌هاي آغاز شده بهرمند شده‌اند.

مسئول قرارگاه پيشرفت و آباداني قرارگاه خاتم الانبيا (ص) با تاکيد بر اينکه قرارگاه پيشرفت و آباداني بايد در چهار حوزه فرهنگي، اقتصاد و اشتغال‌زايي، تعليم و تربيت و زيربنايي و عمران بايد در استان‌ها ورود پيدا کند ادامه داد: به همين منظور اولويت‌هاي هر استاني را مسئولان ارشد استاني ازجمله استاندار و فرمانده سپاه مشخص کرده و معرفي مي‌کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html